Kezdjük...

 2008.11.15. 22:07

 

Sosem írtam naplót,tinikoromban sem, pontosabban többször megpróbáltam, de a kezdeti lelkesedés hamar elpárolgott,valahogy nem ment a dolog,túl passzívnak éreztem. Viszont az utóbbi időben pár barátnőm kedves meghívására elkezdtem blogokat olvasni...és hát megjött a kedvem, bevallom! Főleg azért,mert a gyermekeimmel együtt töltött napok néha valóban papírra-képernyőre kívánkoznak,olyan élményeket él meg velük az ember,amik az emlékeinkben ott élnek-egy ideig sajnos, mert azért mindenre évek távlatából nem tudunk mindig visszaemlékezni . Tehát szóljon ez a napló róluk-kis családunkról, neked pedig, aki bekukkantasz hozzánk, jó szórakozást! :-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocica.blog.hu/api/trackback/id/tr50771064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya 2008.11.21. 20:50:56

Szia! Jöhetek én is???:)

mocica 2008.11.22. 10:03:29

Persze! :-) Neked nincs blogod? Vagy csak én nem találom...:-)
süti beállítások módosítása