kihagyhatatlan...

 2009.01.07. 21:09

Tudom,hogy lusta dög vagyok,ami a naplóírást illeti-nem is vagyok meglepődve magamon,talán majd pótolom a decemberi zűrzavar megörökítését-vagy nem ? :-) ,de ez a ma esti ez papírért,azaz billentyűzetért kiált!

 

Levi mostanában állandóan pakol,csomagol,most éppen egy nejlonzacskóba pakolászta az autóit és kommentálta is :

- Ez az én zacskóm !

Mire apja poénkodni kezdett vele :

- Nem fiam, a te zacskód az máshol van...!

- Apa,ne beszélj zöldeket! - utasította rendre a fia.

Majdnem hanyatt estem a röhögéstől! Hihetetlen,ahogyan napról napra nemcsak a beszédkészsége,hanem a helyzetfelismerő képessége is villámgyorsasággal fejlődik. Azt hiszem, fel kell kötnünk a gatyát !

A bejegyzés trackback címe:

https://mocica.blog.hu/api/trackback/id/tr96864309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2009.01.12. 05:09:53

fel biza :))))
annyira előttem van, ahogy mindezt komoly arccal nyomatja :)))
süti beállítások módosítása