Egy zűrös nap...

 2008.12.03. 08:52

  volt a tegnapi. Vagyis végül is csak a második fele. Bogyóval egy óra körül hivatalosak voltunk a 6hós kontrollra a doktornénihez+ a4hós oltásra :-) , ami a szeptemberi műtét miatt csúszott. Levire addig anyósom vigyázott,de az optimális időpontnak köszönhetően rámaradt az ebédeltetés és a lefektetés is,minekután kicsifiam alig evett valamit és semmit nem aludt. :-( Ez nem feltétlenül anyósom "érdeme" :-) , valszeg csak az erősebb karhatalom,no meg a macska hiánya,hogy cincogtak az egerek, bár...anyuval valahogy mindig evett, ő valahogy mindig beleénekelte-belemesélte Levi szájába a kaját,nem adta föl egykönnyen. Mondanom se kell,hogy vacsorára evett normálisan a kisfiam-naná,gondolom,hogy éhes volt,bár ezt ő sosem vallaná be! Eszembe jut a vicc,miszerint két fiatal feleség beszélget:

-Te mit csinálsz azzal az étellel,amit a férjed nem eszik meg ebédre?

-Mit csinálnék, megkapja vacsorára....

Hát én sem vagyok szívbajos,főleg,hogy ismereve a fiacskámat,tudom,hogy csak színház az egész,nem azért nem eszik,mert nem ízlik neki.

No de kanyarodjunk vissza a dokinénihez. Kislányom 6 hónaposan pontosan 6 kilót nyom,ami egy szempontból nem a legideálisabb,mégpedig abból,hogy 1 hónapja viszont 5900gr volt...na,mondom ez szép,bár jó két hete, szinte pont,ahogyan hetek száma szerint betöltötte a 6.hónapot, hirtelen úgy megugrott a kajaigénye,hogy csak kaprkodtam a fejem,alig tudtam, pontosabban nem is tudtam követni,a jól alvó kicsilányom elkezdett éjszaka 3 óránként kelni (amit pici csecsemő korában sem tett ). Adtam én neki a cicit,de az nem az ilyen gyakori etetésekre volt beállva,nyilván,hogy 2,5-3 óránként nincsen benne elég egy ekkora babának. Szerencsére ő egy olyan csajszi,aki bár igencsak ki tudja vágni a magas C-t, megy a hiszti,de amilyen gyorsa jön,olyan gyorsan meg is nyugszik. Így azért volt alvás-evés,csak sokkal sűrűbben. Ígyht elkezdtünk almázni-lásd az előzőekben- és beszereztem a Milupától a vaníliás tejbedarapépet is,ami Levinél is beváltt,bár ő,ha jól emlékszem, későbben kezdte. A dokinéni viszont javasolta,hogy ha már Bogyó ilyen szuper kerekedési összeget produkált,adjunk még tápszert is. No jó,miért is ne?Választásom a Mildibé Jó éjszakát! rizsesre esett,ha jól emlékszem egy jó barátnőm használta korábban és náluk bevállt. Mire a doki után megjártuk a DM-et, bankot, péket,az eső is elkezdett esni,a lábamat is alig éreztem,úgyhogy már alig vártam,hogy hazaérjünk. Itthon,mivel Levi nem aludt,egy ördögfiókával kombinált tornádó fogadott,ami egészen estig,az ágyba bújásig kitartott.

Megörökítést érdemlő még a kalandom a Milidibé-vel. Az esti fürdetés-cici után na,mondom,bevetjük az új szerzeményt! Elolvastam az adagolást,kikevertem...jé! jegyeztem meg,ez híg! ( ugyanis a Milupa tejpépje olyan,mint a tejbepapi,amit víz hozzáadásával lehet higítani) De mivel itt konkrét adagolási útmutató van,nem tehettem bele annyi port,hogy megálljon benne a kanál,így fejvakarva konstatáltam,hogy két választásom van.

1. Kiskanállal adom,de mire mind a közel 200ml-t beletöltöm a lányomba,addigra éjfél lesz,mivel még csak most kezd kiskanálból enni. ( lsd ismét előző bejegyzés)

2. Elő a cumisüveggel! - de hol is van? Levinek anno vettem egy kicsi Aventest, de fogalmam sem volt,hogy hol van,mert nem volt használatban. Szerencsére, mivel Levi hurcibálta a minap a kamionjával,én kivontam a forgalomból, és megtaláltam a polcon...viszont ugye,ki kellett főzni...na ez is megvolt, lányom egész jól bírta a várakozást,azért valami volt a pocakjában.

Cumisüveg kész,kaja bele,visszamentünk a szoba meghitt magányába,na mondom most ugrik a majom a vízbe...Bogyónak rögtön megtetszett a dolog,élvezettel szürcsölgette,nagyon édes volt. Egy idő után elveszem tőle,megnézni,hogy fogy-hát sehogy! Mi van ezzel? Ekkor tizenéves babysitteri emlékeimből felsejlett,hogy talán lazítani kellene a bilincsként szoruló cumisüveg tetején...:-o . ( Tisztára,mint egy kezdő anyuka,de végül is az is voltam,eddig egyik gyermekemnek sem volt dolga cumisüveggel. ) Na innen volt zöld a lámpa, Bogyó is ráérzett az ízére átvitt és a szó szoros értelmében is ! :-) Több,mint a felét betankolta,éjszaka egyszer kelt csak-fél3 körül és még mindig alszik! Szerintem ezt a dobozt még bekajáljuk , azután már úgyis jönnek a főzelékek. Nagyon ügyes ám a csajszi, mert ezidőtájt egyszerre eszik ciciből, kanállal almát és tejpépet, na és üvegből a Mildibét és mindegyikkel egyre jobban boldogul!  Azért élmény volt látni lányom nyugodt, jóllakott képét, mennyire más, mint az éppen jóllakott,deazértmégfértvolna-arcocskája!  Sosem hittem volna, hogy a pótlásnak egyszer ennyire fogok egyszer örülni! ;-)

Ennyit a zűrös napról,ami végül is jól végződött...és ma kezdődik egy új nap...:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mocica.blog.hu/api/trackback/id/tr99801042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.12.03. 21:49:03

Nagyon rendes csajszid van!!! Úgy eszik, ahogy te diktálod:-) Cici, cumisüveg, kanál...pohárból is iszik már?:-)))
Csak mellesleg én is most örülök, mint majom a farkának, hogy a 23 hónapos lányom csak egyszer kel éjjel úgy 3-4 között! ....mi valamit nagyon elszúrtunk, vagy...???
süti beállítások módosítása