Hó-hahó!

 2009.03.06. 15:38

Még egy hónapja sincs! Pontosan február 17.én esett ebben a szezonban először és utoljára ilyen mennyiségü hó,legalábbis nálunk. Gyorsan jött-gyorsan ment. Kisfiam megkergült de irtó jó volt látni, mennyire tetszik neki, Sajnos a közös kép velem a hósesében csak álom  marad, hiszen utol se tudtam érni,még a kesztyűje sem kellett neki. És persze mondanom se kell,hogy kutya baja nem volt utána sem,egy köhintés se hagyta el a torkát. (hiszen én sem azon paráztam,hogy jajnehogybeteglegyen!,hanem vele együtt örültem) . A továbbiakban beszéljenek a képek:

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocica.blog.hu/api/trackback/id/tr92985480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása